čtvrtek 9. května 2019

Corwin Prescott


Americký fotograf. Zjevně rád cestuje a při té příležitosti využívá všech těch navštívených míst. Bohužel mám z těch fotek pocit, že chtějí být zajímavé a něčím nové a proto tam Prescott přidává ženské tělo. Abych to ale jen nekritizoval, Toto doplnění sice není žádná novinka v aktové tvorbě nicméně tomuto Američanovi to sedí a na pohled příjemně komponuje. Takže fungující projekt. Zatímco nad touto částí portfolia neobjevuji až tolik z čeho bych měl neskonalé nadšení, nad částí druhou jsem se trochu víc zastavil. Dopustím se paušalizování. Všichni Američani mají někde ve skrytu tu perverzi a tváří se na vnější svět jako největší puritáni, všem to vnucují, ale sami v soukromí jsou to prasáci. Proč jsem se toho dopustil? Prescott se ve své tvorbě pokusil popustit uzdu erotice a fetišům a bondáži. Z této série vám tu moc nepředstavím, protože záměrně nechci. Pouze podotknu, že tady se fantazie projevila, skládá dohromady docela zajímavé obrazy a když odhlédnu od významu a vyselektuji těch pár, jak jsem udělal, pak se možná směle mohu domnívat, že za tím vším se skrývá nějaká další rovina. Nějaký vnitřní svět autora a významy nebo nějaká klišé, která tímto reflektuje a celek balí do velmi příjemné barevné škály. Tak snad ten větší počet snímků obsáhne to, co jsem chtěl sdělit a neunudí k smrti.
































Žádné komentáře:

Okomentovat