sobota 25. května 2019

Vladimír Brunton

1961 -

Český autor s velmi specifickým stylem a vlastní ruční výrobou papíru, na který vyhotovuje své fotografie. Trošku jsem Bruntonovo portfolio přebral, ale v zásadě až na pár výjimek musím konstatovat, že není příliš složité, ale má kouzlo a s těžkým srdcem jsem některé fotky vyřadil, abych si to tu nezahlcoval. Akty jsou poměrně nenáročné pózou, některé typy se i docela autorovi osvdčili, a tak se k těmto pózám vrací častěji. Docela příjemné vyznením a náladou! V některých případech se pokouší o silnější vyznění nejen náladovostí pózy ale i jakýmsi náznakem konceptu, zaúkolováním modelky něco dělat ve vztahu k prostředí, do kterého je zasazena a nemít jen svůj skrytý svět. V tomto smyslu u některých fotografií přikročil i k textovým prvkům, kterými prokládá náladu snímku. Za mě tedy velmi příjemné pokoukání. Nejsem si jistý, že mě unesl, ale i přesto je můj dojem příjemně zarámovaný a natřený na ruční papír přesně v duchu toho, jak Brunton tvoří. A budu-li mít možnost vidět v budoucnu výstavu, rád,  moc rád, ji absolvuju. Příjemný počin.



















Žádné komentáře:

Okomentovat