pondělí 17. června 2019


Milosz Wozaczynski

1975 -

Polský autor žijící sice v Anglii a tvořící tak od stylu třicátých let výš ale zůstávající v kloboucích, buřinkách, oblecích, deštnících a jiných rekvizitkách. Jeho portfolio je plné převážně dvojic. Pro mě to byl každopádně neuvěřitelný zjev ve fotografii, objev tohoto roku. Vtipné příběhové fotky, velmi milé stylizace! A i přes aktovou formu, která by tu snad ani vždy nebyla potřeba, prostě geniální autor. Tolik kreativity a nápadů. Přitom poměrně jednoduše připravené scénky, ale precizně promyšlené, světelně jednotné. Prostě nádherné portfolio. Tento člověk zjevně rád recenzuje a humorně reflektuje život a jeho situace a to je merito jeho tvorby. Je jedno, jestli se opírá do portrétu mužů na jejichž pozadí je žena, nebo se s dávkou recese přeneseme do prostředí svateb, což je jiný autorův soubor. Já vytáhl především soubor, který je o párech a různých situacích respektive povoláních, protože jsem právě tady našel nejvíce humorných situací a kombinací. Jeho web jsem si prostě musel uložit do "zlatého fondu" mých oblíbených záložek a vám jsem postahoval velmi bohatou dávku fotografií k vychutnáni.


























































Žádné komentáře:

Okomentovat