čtvrtek 12. prosince 2019

Thierry Coulon


V Šanghaji žijící fotograf, tak od boku tipuji asi Francouz. Bohužel ani na vlastním webu nemá žádné bližší iniciály. Zveřejním jen několik fotografií vytržených z různých projektů. Můj pocit je, že tento autor se pohybuje tak na hraně street žánru a konceptualismu, občas to má sklon k portrétu a budoiru ale to spíše v náznacích. Tvorba je především v barvě a dost specifická. Místy až momentky bez výraznější estetické snahy, jinde zas až fine artový přístup a do třetice pak nacházím i fotky, kde ten styl se potkává s tím, co mám rád já. Jako celek tyhle útržky hodnotit nelze, to by se člověk musel podívat na jedno album a zabývat se pouze jím. I tak ovšem mám z této tvorby částečné rozpaky. Rozhodně to má svůj vizuální styl a konstantní úroveň. Ta je sice pro mě těžko uchopitelná, ale to se stává. Můj verdikt je asi takový, že jsem si tam našel pro sebe něco, ale přesto svůj šálek čaje vidím v jiném stylu.












Žádné komentáře:

Okomentovat