čtvrtek 16. ledna 2020

Selina Mayer


Britská autorka. Pokud jsem se v poslední době nad něčím rozplýval, pak tady přímo jásám. Po čase portfolio, ve které se sice sem tam objeví akt, který už tu mnohokrát byl, ale celek a vůbec to vizuální podání, prostě moje srdeční záležitost. Práce s detaily, kompozicí, ten vyprávěcí styl. Mnohdy mi ani nevadí ty potetované modelky. Je vidět že autorka i experimentuje a hledá další možné cesty vizuálního ztvárnění a to je další mě velmi blízká věc. žánrově se ve svých projektech opírá o portrét jakýsi pokus o reportáž, autoportréty a především pak o aktovou fotografii. Emotivní obsah fotografií ale není přeháněný do extrémů, které jsem tu už také měl. Tady se u silného výrazu obličeje nebo pózy zůstane a deprese nebo tragičnost je pro citlivější  diváky dostatečně znát. Druhá věc je, že to není jediná emoční poloha těchto fotografií. A i to je důvod tuto tvorbu mít rád. Rád bych napsal ještě něco, ale je to tak příjemné portfolio, že si to raději vychutnám vizuálně a navíc mi celkem došly hodnotící slova. Jedině mohu na závěr dodat, že jsem rád že to není úplně žensky přeslazené, ale velmi citlivě podané nitro osobnosti. Jsem rád, že jsem, na tuto autorku narazil je to pro mě jeden z TOP autorů v žánru.








































































































































Žádné komentáře:

Okomentovat