středa 9. června 2021

Rodislav Driben

S dnešním německým fotografem budeme putovat historií, mytologií, ale také nejznámějšími světovými obrazárnami. Renezance, holandští mistři, neoklasicismus, romantismus, symbolismus, expresionismus. To jen orientační výčet toho, co lze v tvorbě tohoto autora najít. Za mě snad jen třikrát úklona. Jsou zde motivy pro mě neznámé i známé. Každopádně co fotka to jedinečný kus stylizace, prostředí, modelky a rekvizit. No první, co jsem po dostahování fotek udělal bylo, že jsem si autorův web uložil a luštil, jestli nevydal knížku. Víc asi oslavovat jeho fotografické portfolio netřeba. Zaujalo mě, jak si autor potrpí na výrazné barevné akcenty. Fotky představují i řadu různorodých emocí, a zároveň působí jako předlohy pro světové malíře. Řekl bych, že na první pohled si autor nepotrpí na vyumělkované photoshopové úpravy a tisíci autory oblíbené styly úprav, ale preciznost jeho prací je neuvěřitelná. Ta čistota a dokonalost v každém detailu. Takto nějak si sám pro sebe představuji Fineart. Řada ocenění, kterými se autor pyšní toho všeho je jen důkazem.

































































Žádné komentáře:

Okomentovat